محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید. در این مقاله به آموزش ایجاد محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip می پردازیم. محدود کردن دسترسی به سایت با هر روشی که انجام شود اهمیت زیادی دارد و برای امنیت و حفاظت از وبسایت ها امری ضروری است.در هر صورت شما به عنوان یک مدیر  وبسایت باید محدودیت هایی برا امنیت بیشتر سایت خود در  نظر بگیرید و آن را درست اجرا کنید.

ایجاد محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip

محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip یکی از بهترین راه های افزایش امنیت در وردپرس است. که با استفاده از آن می توانید تا امکان دسترسی به وردپرس را صرفا برای یک رنج آی‌پی خاص و یا چند آی‌پی محدود کند. با استفاده از محدودیت دسترسی به وردپرس با آی‌پی می توانید تا برای آی‌پی مورد نظر دسترسی را قرار داده و برای سایر آی‌پی ها دسترسی را محدود کنید.

محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ipمحدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip

حملات Brute Force چیست؟

این حملات یکی از روش های هکران برای ورود در وبسایت ها است که معمولا توسط نرم‌افزارهایی صورت می گیرد و در آن بر اساس حدس و گمان رمز‌های زیادی وارد می‌شود تا در آخر به رمز صحیح را پیدا کنند. هرچه رمز طولانی‌تر و متشکل از اعداد، حروف و کاراکترهای خاص باشد این زمان برای حدس زدن رمز و حتی میزان موفقیت بهبود خواهد یافت.

همین حالا ببینید:  نحوه آپدیت کردن وردپرس به صورت دستی

محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip

محدودیت دسترسی به وردپرس از طریق ip اول در مرورگر خود عبارت ip را وارد کنید تا در اولین نتیجه ip خود را مشاده کنید. بعد از اینکه ip خود را پیدا کردید آن را کپی کنید و وارد هاست خودتان شوید و به صورت زیر آن را در خط نهایی به جای ip وارد شده در فایل htaccess. کپی کنید.

حالا به همون شکل که در اول خط مشاهده می کنید به این معنی است که امکان دسترسی مجاز و غیر مجاز فراهم است، بعد در خط دوم کلیه ip موجود برای دسترسی به وردپرس بررسی شده و در آخر ip که در خط سوم را وارد شده را بررسی و امکان دسترسی را صرفا به این ip خواهد داد.

نکته : ولی از آنجایی که ممکن است ip شما در دو حالت ایستا و پویا باشد با تغییر ip ممکن است تا دسترسی از شما سلب شود، برای این منظور اگرip شما پویا بوده و مدام در حال تغییر است لازم است تا قسمتی از ip مشترک خود را به صورت زیر قرار دهید.

در آخر اگر کسی قصد دسترسی به مدیریت وب سایت شما را داشته باشد برای او پیام forbidden به نمایش در می آید.

همین حالا ببینید:  ریست وردپرس با افزونه WordPress Reset

مطالب مرتبط:

رمزگذاری و مدیریت لینک های دانلود

مخفی سازی وردپرس با افزونه Hide My WP

بهترین پلاگین امنیتی برای سایت های وردپرسی

افزودن تگ hreflang به وردپرس برای افزایش سئو

منبع :‌ تیک‌تم – ارائه دهنده : قالب وردپرس بازی قالب وردپرس املاکقالب وردپرس تفریحی

پشتیبان وردپرس





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: